הסכם רכישת דירה/מסחרי

מכירת או רכישת נכס נדל"ן היא לרוב העסקה המשמעותית ביותר שאדם עורך במהלך חייו, הן מבחינת מורכבותה וריבוי הצדדים המשתתפים בה, הן מבחינת השלבים הדרושים להשלמתה והן מבחינת עלותה הכוללת שעשויה להגיע לעיתים למיליוני שקלים.

לנוכח מורכבות העסקה והיבטי הרישום והמיסוי הנלווים אליה, בעת התקשרות עם יזם או קבלן בעסקת מכר של נכס נדל"ן מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום עסקאות מכר במקרקעין. בעוד חלק מרוכשי הדירות החדשות בוחרים להותיר את הטיפול המשפטי בעסקה בידיו של עורך הדין מטעם הקבלן ו/או היזם חשוב להבהיר כי עורך הדין מחויב אך ורק ללקוח שלו – הקבלן או היזם.

לפיכך, ההמלצה לכל אדם שמתכנן לרכוש או למכור נכס נדל"ן, בין אם מדובר בדירת יד שניה ובין אם מדובר בנכס חדש מקבלן, היא לפנות בהקדם לעורך דין מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום עסקאות הנדל"ן.

החזון שלנו הינו להנגיש ולייעל שרותים משפטיים אונליין לצרכן הסופי תוך כדי שמירה על מקצועיות ואיכות השירות כך שכך אזרח יוכל לקבל יעוץ ושירות משפטי בעלויות נמוכות, בקלות ובמהירות.

אנו מאמינים כי בחיי היום יום, כל אדם זקוק ליעוץ והדרכה משפטית על מנת להבטיח את זכויותיו, אך הרבה נמנעים מכך בגלל העלויות הגבוהות או מחוסר ידע. לשם כך אנו מציעים שירותים מקצועיים של עורכי דין מומחים בתחום הנדל"ן בעלויות נמוכות.

במסגרת תפקידו עורך הדין יבצע בדיקה מקיפה של מצב רישום הזכויות בנכס, ייבחן את היבטי המס הנלווים לעסקה, יערוך את הסכם המכר, יבצע בדיקות משפטיות נוספות לפי הצורך וכל זאת תוך שמירה על האינטרסים והזכויות שלכם.

ייצוג משפטי יסייע לכם לשמור על הזכויות והאינטרסים שלכם בעסקה

עורכי הדין שלנו בעלי ידע מקצועי רחב, מתעדכנים באופן תדיר בחידושי חקיקה ופסיקה ומנוסים בייצוג קונים או רוכשים בעסקאות מכר במקרקעין.

צור קשר או מלא את הטופס ועו"ד מומחה יחזור אליך בהקדם

טופס הסכם רכישת דירה/מסחרי

1פרטי מגיש הבקשה
2פרטי המוכר/מוכרים
3פרטים הקונה/הקונים
4פרטי הנכס

שירותים