הסכם / תביעת גירושין

הסכם גירושין הפך בשנים האחרונות לאמצעי הנפוץ להסדרת סיום חיי הזוגיות בתהליך ה גירושין בהסכמה ואין זה בכדי. חתימה על הסכם גירושין, היא ללא ספק הדרך המשפטית הטובה ביותר לניהול הליך גירושין.

ניסוח הסכמי גירושים מחייב ידע רב שנצבר אך ורק בייצוג בתיקי גירושין רבים ומגוונים ע"י עו"ד מומחה לדיני משפחה. כל מקרה ככל שיראה פשוט, עלול לחייב אותך לשנים רבות ולהתפרש בבית משפט בצורה שונה.

 

הגשת תביעת גירושין הנה תהליך מורכב מבחינות רבות ושונות. הפרוצדורה המשפטית מתחילה לרוב מעצם ההחלטה לסיים את הקשר הזוגי, דרך בחירת עורך דין מעולה ומנוסה, גיבוש האסטרטגיה הנחוצה לבניית תיק הגירושין וניהולו ועד להגשת בקשה ליישוב סכסוך ובמידת הצורך גם כתב תביעה על כל המסמכים הכרוכים ונלווים אליו.

באופן כללי, כאשר מדובר בזוג אשר טרם צבר נכסים משותפים רבים ו/או ילדים, הגשת התביעה עשויה להיות קלה ופשוטה יחסית, בהיעדר סוגיות מורכבות שיש לתת עליהן את הדעת. מאידך, המצב בהחלט שונה כאשר המדובר בזוג אשר כבר הספיק לצבור רכוש משותף ובמיוחד כאשר יש להם גם ילדים קטינים.

 

נעשה הכל על מנת להקל עליכם. לא תמיד צריך להגיע לבית המשפט. במידה וניתן יהיה להגיע להסכמות והבנות הדדיות, כמובן שזו תהא דרך המלך.

בכל שאלה לפני תביעה לגירושין או הגשת בקשה ליישוב סכסוך ניתן ליצור עימנו קשר

טופס הסכם / תביעת גירושין

1פרטי הבעל
2פרטי האישה
3פרטים נוספים

שירותים